Annie van Dijk, Geboren in Houten 1947.
49 jaar op de Kon. Emmaweg gewoond en in 2018 verhuisd naar het appartementengebouw Op Houten.
Verschillende hobby’s gehad, van schilderen tot handwerken en nu heeft fotografie me te pakken.
Begonnen met eenvoudige Nikon toestellen, in 2012 mijn eerste spiegelreflex aangeschaft de Nikon D3100 met Nikkor lens 55/200 daarna de D5300 en D5600 en Tamron lens 16/300.
Voor macro fotografie begonnen met tussenringen en inmiddels overgestapt naar een Laowa macrolens.
Ook de vintage lenzen Helios 44m2 en trioplan niet te vergeten.
Bij deze lenzen moet je handmatig scherpstellen daarom durfde ik ook de Laowa macro lens op advies van Chris wel aan te schaffen want ook die moet je handmatig scherpstellen.
Sinds 2017 lid van de fotoclub Houten.
De twee wekelijkse clubavond zijn leuk en leerzaam, ook mede door de diverse themagroepen waar ik me bij aangesloten heb.
Ik hoop nog een poosje mee te draaien in deze club waar ik het naar mijn zin heb.

Groet Annie