Wie ben ik?

Henk Koetsier geboren in Zoetermeer 1947.
Toen Zoetermeer nog een dorp was maar inmiddels is uitgegroeid tot een volwaardige stad.

Het echte fotograferen is bij mij begonnen toen ik een spiegelreflexcamera kreeg van mijn zoon voor al het klussen wat ik bij hem in z’n eerste huis gedaan had. Het probleem was dat ik het nogal moeilijk vond om ermee om te gaan. Dus kreeg ik van mijn jongste dochter een fotovakantie aangeboden ook voor het klussen in haar huis. In die vakantie had ik zoveel geleerd dat ik dacht deze kennis moet ik niet verloren laten gaan. Toen ben ik lid geworden van de fotoclub in 2011. Dit bleek een goede keuze de steun en motivatie om dingen te proberen die je niet van plan was om te doen lukten nu wel. De positieve benadering op de fotoclub over je ingeleverde werk is hier debet aan. Ik ben nog geen vakfotograaf maar beleef er wel veel plezier aan.

Daarnaast vind ik het een uitdaging om mijn foto’s te bewerken. Ook hier ben ik nog steeds in ontwikkeling dus dat komt wel goed. Ik werk met de programma’s Photoshop en ACDSee.

Ik heb een voorkeur voor macro-, lange sluitertijden, portret- en bos-fotografie. Al zal ik andere opdrachten zeker niet uit de weg gaan.

Loading Images