Estafette foto 2024: Diane van der Rijst

10 septemberMarcel RandKoos Ruijter
1 oktoberMirjam MockingMartin de Jong
  1. In je foto moet iets terug te vinden zijn uit de foto van je voorganger
  2. Er moeten minimaal 2 elementen (exclusief lucht en water) in de foto zitten waarop de volgende kan doorgaan. Er hoeft maar 1 van deze 2 elementen gebruikt te worden. Ieder kan zelf weer nieuwe elementen toevoegen. Lucht en water mogen wel op de foto aanwezig zijn, maar dit mogen NIET de onderwerpen zijn waar je op doorgaat.
  3. Je mag NIET associëren. Niet in vorm, niet in kleur, geen gezegdes of eigen verbeeldingen. Er moet een onderdeel (voorwerp)  van de vorige foto terugkomen.
    Voorbeeld: als er op de foto wijn of kaas voorkomt dan:
    Bij wijn geen associatie met wijngaard, druiven etc. Dus er moet dan wijn terugkomen in een glas, karaf, fles etc.

Bij kaas geen associatie met melk, koeien etc. Maar er moet kaas terugkomen.
  4. De foto mag horizontaal, verticaal of vierkant zijn.
    De foto mag in kleur of zwart-wit.+
  5. Tijd om de foto te maken: 3 weken( inclusief doorsturen). S.v.p. je hier aan houden!! GEEN foto uit je archief!
  6. Als je de foto wilt doorgeven aan de volgende van de lijst dan eerst informeren of de volgende tijd heeft om de foto te  maken. Indien ja, dan pas jouw foto doorsturen naar de volgende. Indien nee, dan bij de volgende op de lijst informeren.
  7. Dit jaar moet je de foto gelijk aan Diane sturen op de dag dat je het naar de volgende op de lijst stuurt!!
  8. Als iemand geen tijd heeft om de foto te accepteren dan wordt hij/zij achteraan de groep weer toegevoegd.
    Wel s.v.p. even aan Diane laten weten.
  9. Voor de presentatie moet de foto afgedrukt worden op formaat 20 x 30 en in passe-partout/lijst van maximaal 30 x 40 gepresenteerd worden. Vierkante foto op formaat 20 x 20 afdrukken.
  10. Eventuele afmeldingen graag doorgeven aan Diane
  11. Bij onduidelijkheden: vraag Diane