Beste allemaal,

Afgelopen najaar heeft Nando Harmsen ons een presentatie gegeven over het  onderwerp filters.
Vervolgens kwam in de presentatie van Bianca (lange sluitertijden) extra informatie langs over dit zelfde onderwerp.
We hebben diverse filters langs zien komen. En evenzoveel, of misschien wel meer, redenen om ze te gebruiken.
Soms is het gewoon nodig en soms geeft het een (mooie of creatieve) toevoeging.

Op 21 februari staat foto’s gemaakt met filters op het programma.

Het zou mooi zijn als we deze avond van elkaars foto’s kunnen genieten en van elkaar kunnen (door)leren over dit onderwerp.
Daarom is de vraag/opdracht is als volgt:

Maak een foto met een filter (maakt niet uit welke filter) en maak dezelfde foto ook zonder filter.

Neem ons (de aanwezige clubleden) mee in de keuze je van onderwerp, het gebruik van juist deze filter en resultaat.
Ook lastigheden en vragen kunnen daarbij aan de orde komen.
Hopelijk komen we zo tot een waardevolle uitwisseling van beelden en informatie.

De foto’s kun je zoals gebruikelijk uiterlijk zondag 19 februari sturen naar Marga.

Met een hartelijke groet van Margreet.